22 november 2011

Ond morgon

Klockan är 06.46 på morronen och jag har varit vaken sen kl 5 typ.. kommer bli en jätte jobbig skoldag, men men.

Igår var vi till Marieberg. Köpte lite julpynt, fast jag och Linn hann bara gå i 2 affärer för vi fastnade på Lagerhouse, världens bästa affär! Eller ja, IKEA är ju bäst såklart. Vi va också på Hemtex. Jag köpte:

- En jättesöt tomte
- Ljus
- Ljusfat
- Röda stenar att lägga i ljusfatet
- Siffror jag sätter på ljusen, så blir det en adventsljusstake, ska ta en bild och lägga upp sen. :)
- Gardiner
- Duk
- Kökshanddukar
- En rolig disktrasa
- Pizza slicer
- Brasa på skiva
- Advent på burk
- Present till Ronja
- Iphone skal
- Huvudkliare

Blev en del. :) Handlade på Dollarstore häromdagen med och där köpte vi:

- Lysande paketer, tyckte dom va så roliga.
- En liten tomte
- En as stor klocka
- Duk
- Julklappsinslagnings saker
- Fina ljushållare

Sen va det säkert mer men minns inte. :P Så har ganska mycket julpynt nu, det jag vill ha mer är sånnadär lampstjärnor man händer i fönstret och sen en tavla till sovrummet. Sen är det dags att bli lite julmys här. :)

Inga kommentarer: